11 december 2010

Lördagskväll och jag har precis byggt ihop ett pepparkakshus, blev ganska fint om jag får säga det själv. Älskling hjälpte till på ett hörn och om jag ska vara helt ärlig så blev nog faktiskt hans sida finare än min. (sånt man inte ska erkänna egentligen) Nu sitter jag i soffan tillsammans med mamma och ser sex and the city. Jag har nog aldrig sett slutet på den filmen, som så många andra filmer som jag somnar till. ALLTID!
Jag har jobbat i stort sett hela dagen och ska jobba hela dagen imorgon, efter jobb ska jag sitta i ishallen. Det är match, igen. Men ska jag vara helt ärlig så tycker jag faktisk att det är väldigt kul att sitta där uppe och titta.
På måndag får jag nog se till att handla lite julklappar, fick ledigt så jag får väl passa på eftersom det är ända dagen innan jul jag är ledig. Men då kommer vi till det stora problemet, vad ska man handla?

Råkade bränna mitt finaste med sockret:(

Och resultatet blev, FINT!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR