14 december 2010

Godmorgon!
Är just nu hemma för att lämna bilen, nannade hos Fredrik inatt. Han är världens mysigaste! Ni vet brännsåret jag råkade göra på honom? Det har nu blivit inflammerat och igår kväll var jag så rädd att han skulle få blodförgiftning att Camilla fick ringa sjukvårdsupplysnigen. Stackars älskling, hans finger var så svullet. Dom på sjukvårdsupplysningen tyckte att han skulle tvätta det ordentligt och om et var samma sak idag skulle han åka till doktorn. Får man dåligt samvete då*? Jag fick iallafall det. Men i morse när vi vaknade hade han inte alls ont och det var inte lika svullet så han åkte iväg till skolan istället. TUR!
Ska snart ta bussen ner till salongen och jobba fram till 6 ungefär, har inte så mycket kunder men några är där iallafall:)
Bara så ni vet har jag 10% rabatt fram till nyår så ni kanske skulle passa på att bli lite fina i håret? ;) Haha!
Ha en skön decemberdag! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR