27 december 2010

Haha, min blogg kan vara världens sämsta och den minst uppdaterade bloggen. Jag suger helt enkelt på detta! Men det är kul att ni är några stycken som läser ändå, det tycker jag om. :)
Har haft en hel dag i malmö tillsammans med mitt hjärta och kusinvitamin, idag var det min tur att shoppa loss vilket inte händer allt för ofta, annars brukar det vara fredrik som handlar en massa. Okej, jag har inte shoppat så mycket men det blev lite iallafall och sen får jag spara resten tills vi åker till Göteborg på Måndag.
Ska snart krypa ner i sängen och sätta igång ett avsnitt av desperata hemmafruar eftersom jag fick både box 1 och 2 av älsklingen i julklapp.
Förresten hade jag en super mysig jul, det enda som saknades var mormor. Jag gjorde gröten och god blev den, jag är riktigt stolt faktiskt!



Bjuder på en gammal bild, sugen på att klippa mig kort igen. Men det är så jobbig när det ska växa ut:(





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR