28 december 2010

Det nya året närmar sig och detta året har faktiskt varit väldigt bra förutom de tråkigheter som har varit. Jag har tagit studenten, börjat jobba på riktigt och träffat nya människor. Jag ska nog faktiskt inte klaga för det finns så många som har det värre än mig!
Nu när jag varit ledig ett par dagar har jag dragit på mig en ordentlig förkylning, jag har ont i halsen, öronen och har en hosta som heter duga. Men vad gör det, jag kan jobba ändå! Ledig får jag vara nästa vecka, eller lite iallafall!
Funderar vad jag ska ha för nyårslöfte, men det känns så löjligt att ha några eftersom man ändå aldrig håller dom. Jag vet en sak, fast där har jag väl haft samma löfte i snart 5 år men det är iallafall att jag ska ta tag i träningen, på allvar och gå ner ett par kilo i vikt. Men vi får se hur det blir med den saken, jag har inte lyckats än iallafall, haha!

Malin och Oskar flyttar förresten idag, nejdå jag är inte alls avundjuk!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR