6 December 2010

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering har haft en massa att göra nu när jag kommit igång på salongen. Kul är det kan ni tro! Julen börjar närma sig med stormsteg och även om inte julen kommer bli som den brukar så längtar jag lika mycket som vanligt. Jag tänkte faktiskt ta på mig mormors uppgift att göra tomtegröt, lyckas nog inte lika bra som henne men jag tänker göra mitt bästa!
Igår hade jag en ledig dag för en gångs skull, det var skönt för nu ska jag jobba alla dagar i rad fram till julafton. 
Helgen har bjudit på en massa trevligheter, i lördags var jag, Emelie, Sofia och Vickan hemma hos Vickan för att förfesta innan kräm. När det började närma sig att vi skulle gå dit så var jag inte alls sugen så älskling kom och hämtade mig när klockan var halv 1, det  blev ganska lagom för då var jag inte helt död igår. Vaknade upp hemma hos älskling igår och vi åt en mysig brunch tillsammans med hans föräldrar. När klockan blev halv 3 körde dom hem mig eftersom hjärtat hade samling till match. Jag var uppe och kollade på matchen och dom vann med 13-1 om jag inte har helt fel för mig så jag fick hem en glad pojkvän! :D
När vi kom hem bakade vi lussekatter och om jag får säga det själv blev dom riktigt goda!
Idag skulle jag egentligen jobbat på Bäcka men när jag kom dit i morse var vi dubbel bemannat så jag fick gå hem igen. Det gjorde dock inte så mycket för nu har jag hunnit med en massa saker som jag behövde göra istället. Har bland annat inhandlat ett par nya vinterskor, de andra jag har läcker bara in hela tiden så jag behövde ett par nya!
Nej, det får räcka för nu blev väldigt mycket text! haha.
Lägger in lite bilder istället:)
Mina nya varma skor         köpte även ett par söta strumpor från canada snow




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR