9 december 2010

Hej!
Livet flyter på, jag jobbar och står i och har inte så mycket tid att sätta mig framför datorn. Eller nu ljög jag lite, har haft datorn framför mig i stort sett hela dagen både igår och i förrgår men jag har inte hållt på med trams. Jag har fixat med företaget och det tar ganska mycket tid kan jag säga, jag kämpar verkligen för att få ihop kunder. Jag har lite att göra iallafall och det är skönt, även om det inte är så mycket. 
Har jobbat med barnen idag från 8 till 11, varit hos doktorn, handlat till farmor, varit hos mormors syster och lämnat blommor, jobbat på salongen, tränat och tillslut solat. Jag har hunnit med en hel del idag om jag får säga det själv. Carpe diem!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och iväg till bäcka för att sedan fortsätta ner på salongen. Imorgon kväll ska vi på kalas hos hanna och ida. Hanna fyller år idag(ett stort grattis) och ida fyllde år den 30 november så nu ska dom firas! :D Mina små sötnosar.
Jobbar hela helgen så det blir nog inte så mycket update då heller, men jag gör mitt bästa!
PUSS




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR