12 november 2010

Godkväll!
Har haft en super mysig kväll tillsammans med Malin idag, hon bjöd mig på middag på Istanbul och därefter åkte vi hem till mig för godis och idol. Körde hem henne vid 10 för då var vi båda trötta, men konstigt nog gick min trötthet över så här sitter jag i min ensamhet sådär en fredag kväll. Hoppas att fredrik ringer om en stund så jag kan köra och hämta honom, får ingen ro i kroppen när jag inte har honom vid min sida på natten så därför kan jag inte sova utan honom. Imorgon blir det jobb från 11-16 ska leka med barnen i minihuset så tiden lär gå snabbt! Och imorgon kväll kommer farmor och farfar hit och äter middag, det ska bli mysigt tycker jag! Morfar har varit här ikväll och hälsat på, det är alltid lika mysigt när han är här, men det känns alltid lika konstigt när han åker här ifrån utan att ha någon med sig i bilen. OH vad jag saknar mormor. Jag vet att det blir ett himla tjatande om henne, men jag måste få berätta hur mycket jag saknar henne. Jag kan inte bara hålla det inom mig för då spricker jag!
Slänger in en söt bild på Malin från ikväll bara för att hon är en så fin vän! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR