14 november 2010

Godkväll!
Idag är det ju farsdag så vi har både firat pappa och morfar idag. Pappa fick en mysig frukotst, en väska till sin nya dator och en slipover tror att han är ganska nöjd faktiskt. Jag och mamma var och hämtade morfar vid 1 och därefter åkte vi hit för att dricka eftermiddags kaffe. När klockan blev halv 5 körde vi till höllviken för att
äta på millenium, moster och hanna var också med. Där åt vi gott, jag åt nachos till förrätt, vingar till huvudrätt och en cremebrulé till efterrätt, jag är ganska mätt nu kan jag säga! Men vi har haft det riktigt mysigt.
Snutte är och spelar match, eller han är påväg hem nu så han kommer väl om en stund. Jag själv tänker nog snart gå och göra vid mig, fick ett sms av min chef som undrade  om jag kunde börja halv 8 imorgon istället för 8 och det tyckte jag väl att jag kunde göra så imorgon får jag gå upp tidigt, men det gör inte så mycket slutar ändå vid 12 så det är lugnt! Ligger och lyssnar på Olle också, helt underbar röst har han, jag hoppas att han vinner idol i år!
Här kommer lite bilder från idag :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR