17 november 2010

Hej!
Då var det onsdag igen, det känns som det är måndag, onsdag, fredag hela tiden jag förstår inte riktigt var tiden tar vägen. Idag har jag varit och dansat zumba tillsammans med mamma, moster, ida och ingrid. Det är faktiskt riktigt kul och man blir dödstrött av det! Trodde att malin och nattis skulle komma dit också men nej, dom stannade hemma med en godispåse istället och när jag pratade med malin efter zumban blev även jag gottesugen så jag körde och köpte lite (läs mycket) godis.
Nu sitter och jag äter mitt godis och väntar på att Grey´s ska börja och att mitt hjärta ska komma hem från träningen, då ska även han få ta del av mitt godis. Om där är något kvar såklart! :)
Nej, nu ska jag luta mig tillbaka, äta mitt godis och titta på Grey´s!
Ha en mysig kväll!

Mimmi

Haha jag älskar svart :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR