2 november 2010

Det går ju bra det här med att blogga. Eller nej det gör det faktiskt inte förresten, men jag försöker ändå! :) Idag har jag och mitt hjärta varit tillsammans i 26 månader, förstår inte var tiden tagit vägen men en sak är säker, jag älskar honom bara mer och mer för varje dag. Han och jag förevigt!
Sitter och väntar på att morfar ska komma och hämta mig, vi ska ner en runda i stan för lite ärende och en fika det ska bli riktigt mysigt tycker jag. Bara jag och min morfar.
Malin kommer kanske hit en stund sen också för lite slingor, får se när jag är hemma annars får vi lösa det på annat sätt. Ska försöka klämma in en stunds träning också nu när jag äntligen är frisk, alldeles för länge sedan jag tränade sist. FYYYY! Ser iallafall fram emot lördag som ska tillbringas tillsammans med Malin och Nattis, riktigt fina vänner är dom!!! :)
Det får bli allt för idag, slänger in en bild på mig och hjärtat eftersom det är vår dag idag:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR