23 november 2010

Hej!
Dålig uppdatering på sistone, jag vet men jag är i full gång med att förbereda på salongen! 
Helgen har varit lugn, kände att jag behövde vila ut mig när jag för en gångs skulle är ledig en hel helg! Nu är det på det ordentligt igen för nu har jag en tuff period framför mig, men jag klagar inte jag älskar att vara igång! Just nu är jag hemma och äter bara, ska snart köra ner på salongen igen och därefter köra och handla med farmor. Ikväll är det jag som fixar maten här hemma och då blir det pasta carbonare, min favorit:) Därefter ska jag ta en sväng ner till gymmet med älskling och sedan sola en stund. Kvällen slutar hemma i älsklings famn framför Desperata hemmafruar och imorgon är det jobb tidigt, redan 7 USCH!
En liten snabb update;)
Vill ni så får ni gärna boka tid till salongen på 0768662642.
PUSS




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR