24 november 2010

Godkväll!
Ligger just nu i sängen och ska snart nanna med min älskling. Har ju jobbat sedan 7 i morse så jag är hyffsat trött nu. Imorgon börjar jag 8 och jobbar fram till halv 2 för att sedan bege mig ner till salongen och fortsätta förbereda. Hoppas att mitt arbetsbord har kommit så att jag kan lägga rätt allt där i också annars känns det som att jag sitter lite fast!
Efter jobb idag körde jag ner till stan för att ta en runda och se om jag kunde hitta lite nya kläder, man får ju passa på medans man har pengar för snart kommer jag nog inte kunna unna mig lika mycket. Visst blev det en del, som dessutom inte kostade så mycket! Självklart är det roligare att handla mycket som är lite billigare än att bara handla något lite som kostar en förmögenhet.
Morfar har varit här ikväll och ätit, han verkar pigg och glad och det glädjer mig, kan morfar vara glad så kan jag också vara glad! :) Min fina morfar<3

Nu ska jag sova så jag är pigg och glad med barnen imorgon.
Sov gott


Bild sen i helgen, SÖT!

Dagens inköp: Fyndade två tunikor på JC för 59 kronor styck
En grå tshirt från HM
En jeans skjorta från MQ
Ett par jeans och en lite tjockare tunika från Gina




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR