25 november 2010

Hej!
Sitter just nu hemma i soffan med datorn i tvn, jag tycker det är sjukt häftigt! haha:) Har ikväll för första gången i mitt liv panerat torsk och stekt den, måste säga att den blev väldigt god, grym tjej på att laga mat är jag;) (för det mesta iallafall) Skulle egentligen ha tittat på älskling när han spelade match med pga snön så kunde inte landskrona ta sig ner till trelleborg för att spela så jag har fått sitta hemma hela kvällen helt ensam. Jag som hatar att vara ensam! När man sitter så hemma och inte har någon att prata med så tänker man en massa. Idag har mina tankar främst gått till Malin C, Malin är en riktig kämpe och jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra för henne! Malin är stark!!! 
Jag har även tänkt en del på mormor, som vanligt men det är något speciellt när jag är ensam hemma. Förr kände jag mig alltid väldigt ensam och rädd när jag var hemma själv om kvällarna men nu känner jag mig trygg och inte alls lika ensam. Jag vet att det låter knäppt men mormor visste hur mycket jag hatar att vara ensam hemma och därför tror jag att hon är här med mig när jag känner mig ensam. Jag bara vet att det är så!
Imorgon är det fredag och sen är det helg, kommer väl inte kännas som helg direkt. Jag jobbar 8 timmar på lördag och 6 timmar på söndag så det blir som vilken dag som helst! På lördag ska vi hem en runda till Adel, han flyttade till egen lägenhet för ett tag sedan så nu ska han ha lite inflyttningsfest och då får vi även passa på att säga hejdå till Simom J dom åker iväg över vintern.
Och på måndag börjar jag jobba på salongen, det ska bli så kul! :D
Blev ett långt inlägg idag, men ibland behöver man som sagt skriva av sig lite. Nu ska jag göra mig klar för snart kommer fredrik och philip och hämtar mig:)
PUSS




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR