3 november 2010

Tänk att det redan är november månad, tiden går så jäkla fort. Det kan vara för att jag har något roligt att se fram emot i slutet av denna månad då det är dags att på riktigt börja jobba som frissa, det är ju det jag vill så det är på tiden att jag ska börja jobba. Och när jag har börjat jobba är det dax att räkna ner till jul och sen är det bara nyår och sen nytt år, förstår faktiskt inte riktigt var  tiden tar vägen.
Just nu sitter jag och äter en hemma lagad hamburgare med kul potatis efter att ha varit hos doktorn, inte konstigt jag hade ont i örat faktiskt. Men nu ska det vara fixat, hoppas jag iallafall! Ska bara slänga i mig den sista maten sen ska jag cykla iväg och jobba med barnen fram till halv 6.
Vill skriva att jag tänker träna ikväll, men egentligen borde jag inte skriva det för då blir det väl formodligen inte av, precis som igår. Nä, idag måste jag ta tag i mig själv jag vet att jag kan om jag vill och hur skönt jag tycker att det är efteråt, det är väl så man får tänka för att komma ner där. Solariet lockar också men jag får se hur det blir ikväll. :)
Nu måste jag bege mig så jag inte kommer för sent. :)

PUSS





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR