4 november 2010

Hade skrivit värsta inlägget precis men min älskade pojke tryckte bort alltihop så jag får helt enkelt skriva en gång till..... haha!
Har varit tillsammans med barnen på Bäcka idag, dom är så himla söta när dom springer runt och leker hela dagen, att jobba med barn är nog det jag vill göra om jag en dag bestämmer mig för att inte vara frisör längre. Visst dom kan vara pain in the ass och jag kan vara så trött på dom när jag kommer hem på kvällen men för det mesta är dom så himla goa och glada.
Malin och Oskar var här en runda ikväll, Malin skulle ha slingor och Oskar behövde klippas. Jag tycker så mycket om när Malin är här, hon är en av de finaste människor på hela gjorden så jag blir så glad när jag får umgås med henne! Jag har förståss inte hunnit med att träna idag men det får vara för idag, eller för denna veckan, tror jag ska köra en riktigt fettis helg och sen börja ge gärnet på måndag, fast så låter det var vecka men jag måste komma igång igen. HJÄLP MIG!
Nu ligger jag i sängen med älskling, han ser debatt som inte är ett av mina favorit program men jag får väl vara så snäll att titta ändå. Nu ska jag faktiskt gosa i hans famn tills jag somnar för det är definitivt det bästa som finns! :D

sov gott!
PUSS





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR