8/8-11

En helt vanlig ledig måndag är det för min del idag, eller jag riktigt ledig är jag faktiskt inte har en kund ikväll som ska ha lite slingor. Det gäller att offra sig för sina kunder så att jag får ha dom kvar! Har precis betalt fakturor soom skulle betalas och innan dess var jag och handlade med farmor, satte in pengar på banken och var och tränade, det är sånt som jag gör om måndagarna när jag är ledig! :)
Nu ska jag snart föna igenom håret och platta det för att sedan cykla ner till stan och sätta om min hårförlängning så att dom slipper knuta ihop sig i hårbotten på mig! 
Funderar faktiskt lite på att gå en hårförläningskurs så att jag också kan börja göra hårförlängningar, det hade varit kul. Får nog bli så om ett tar faktiskt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR