24 februari 2011

Har äntligen fått igång internet nere på salongen igen, började bli tråkigt med iphonen nu tyckte jag. Sitter och väntar på min kund som inte kommer förrän 4, hatar dagar som dessa när jag inte har så mycket att göra. Men det är bara att gilla läget och hoppas på att här ska komma in någon. Det är ju trots allt sportlov så det är kanske inte så många som är hemma och vill gå och bli fina i håret. Vem vet?
Slutar iallafall vid halv 7 och då ska jag sticka upp till Oasen och träna. Övergav 24/7 igår och återvände till Oasen där jag tränade innan. Känns faktiskt riktigt bra!!! Malin är där uppe idag också så jag tänkte att jag skulle träna med henne! :)
Nu fick ni en hel bok. Men vad gör det?!

Malle

Wiie! Du måste skicka dom bilderna till mig från Lees fest :) och gärna andra om du har, hihi! <3 nu jäklar ska vi bli fina och smala till sommaren.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR