1 januari 2011

Nytt år nya möjligheter!
Vi hade det superduper trevligt igår hemma hos Nattis, tusen tack till dig och Malin. Taxin kom och hämtade oss lite i tre och det blev faktiskt ganska lagom. Eftersom det är nyårsdag så har jag och älsklingen bara legat i sängen hela dagen och tittat på desperate housewives hela dagen, ska jag vara helt ärlig så tror jag faktiskt att han tycker det är lika bra som mig! Min lilla bög:) Har varit ute en sväng och handlat pizza och godis och det satt faktiskt riktigt bra, man kan inte börja sitt nya liv nyårsdag, eller hur?
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen igen, se några avsnitt desperate till och sen ska jag sova. Ska upp innan tuppen imorgon, inventering på maxi klockan 7, jeihj!
Bilder från igår får ni imorgon :)

PUSS




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR