10 januari 2011

Okej, nu jävlar är det dags. Nu ska jag bruka allvar med mat och träning, det får bli ordentligt med träning och mindre bröd, pasta och potatis. Jag har startat idag. Detta känns rätt löjligt egentligen men jag tänkte att om jag skriver det här så kanske jag blir mer motiverad. Vem vet? 
Så nu gör vi såhär. 
Startvikt- 63 kg
Målvikt- 55 kg
Vi får se om det funkar.
Jag har varit ledig idag, men jag har hunnit med en del ändå. Jag har varit på salongen och tvättat och fönat farmor, jag har varit på banken, apoteket och telenor. Jag har gjort allt pappersarbete klart för denna veckan, jag har varit på försäkringsbyrån och fixat försäkringar och jag har varit och handlat med mamma. Jag har lagat mat och ätit med mina underbara föräldrar och sen har jag solat och tränat. Klapp på axeln. 
Nu sitter jag bara hemma hos F och tittar på 2½ men och försöker skicka sms till alla med mitt nya nummer. Dock kom jag på när jag skickat till typ 40 st att jag glömde skriva mitt efternamn och hur lätt är det då att veta att det är jag som skickar, det kan ju vara vilken Amanda som helst.
Men nu vet ni att det är jag! :D
PUSS




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR