12 januari 2011

Sitter nere på jobb och väntar på att Malins bror ska komma ner och bli klippt och därefter Malin eftersom hon ska ha slingor. När jag är klar med det så ska jag gå ner till gymmet för lite kondition och träning av ben. Jag fick ett träningsschema av Jimmy i somras som jag har börjat följa igen för att nå mitt önskade resultat. Nu är det bara tålamod som gäller! 
Ska se om jag kan få ner Malin på gymmet också, det är alltid roligare att träna om man har lite sällskap, min snygging till pojkvän är inte mycket till sällskap på gymmet för de dagar han inte tränar hockey orkar han inte gå ner på gymmet, och det förstår jag. Jag får träna med honom till sommaren när han inte har någon hockey! :)
Beställde förresten en Iphone i måndags så nu väntar jag på att den ska komma! :D

Malin

Haha tyvärr fick du inte med mig. Men

Nästa fredag så ska vi träna snäckan! Ska fixa så jag kan träna där med dig istället för oasen :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR