23 januari 2011

Helgen har varit fantastiskt härlig! idag har allvaret börjat igen, har fått tider på bäckaskolan nu igen efter deras jullov så nu kommer jag jobba där måndag, onsdag förmiddag och torsdag förmiddag. Resterande tid befinner jag mig på salongen, iallafall fram till fredagarna. 
Lördagen erbjöd mys i malmö med lillebror och mammi på dagen och inflyttningsfest hos min fina vän Malin på kvällen.
Inhandlade nya sängkläder och en madrass på Ikea igår så det ska bli extra skönt att krypa ner i sängen ikväll. Vilket nog inte dröjer allt för länge innan jag gör!
Fick även med mig ett par reebook och en träningsjacka hem från Stadium.
igår spenderade jag  större delen av dagen hemma hos moffa, mormor hade fyllt 75 idag så  vi var och la en blomma och tände ett ljus till henne på kyrkogården eftersom vi inte hinner göra det idag.
Ska snart bege mig ner till stan för att sätta in pengar, träna och sola. Därefter ska jag köra in till Malmö och hämta upp mamma för att fortsätta till Rosengård där lillebror tränar.
Grattis himlens finaste ängel på din 75 års dag! Jag saknar dig!!!
Linnet som också är med på bilden inhandlade jag på Intersport här i Trelleborg för några dagar sedan!
Och mina nya sköna skor som jag ska ha att jobba i. Undrar om dom fungerar lika bra som de sägs på reklamen?

Anonym

Allt i rosa, såklart!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR