26 januari 2011

Mår sådär, har fått ont i halsen och hostar så det känns som att revbenen ska brytas och så känner jag mig febrig, men någon feber har jag inte så jag har jobbat ändå och ändå känt mig helt okej. Men så fort jag sätter mig ner så mår jag dåligt. Konstigt. Beslutade därför igår att jag inte skulle träna och har inte gjort det idag heller. ÅNGEST! Jag som verkligen behöver träna. Och såklart har jag ätit en massa skit nu dessa dagarna också. Noll självdisciplin.
Började på bäcka 8 imorse och slutade där klockan 12, därefter cyklade jag ner till salongen och satt där i några timmar. Hade inga kunder inbokade idag men där kom en drop in kund iallafall så det blev lite av det. Gick in om stan när jag skulle cykla hem också, fick med mig en sjal, ett armband, en tröja och ett par leggings hem. Tröjan och leggingsen var på rea på Mq så jag kom billigt undan.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att Dum och dummare ska börja sen ska jag sova. Jobb imorgon bitti igen.
Bilder på mina inköp kommer en annan dag.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR