3 januari 2011

Tror att jag fick rätt på designen tillslut, eller vad vet jag? Det är kanske bara på denna datorn, haha!
Ligger just nu inne på vårt rum här på Gothia Tower i Göteborg och tittar på Jvm, spännande om Sverige tar en finalplats. 
Vi har haft en super mysig dag och gått runt i stan större delen av dagen och jag fick faktiskt med mig lite saker hem, en väst, en mössa och ett par vantar det får jag väl vara nöjd med för idag. Bilder på allt får ni när jag kommer hem för jag orkar faktiskt inte lägga in bilderna på datorn nu. Vi har även sett en av lillebrors matcher idag och även om dom vunnit de flesta av sina matcher så får dom nöja sig med D-slutspel. Men jag tycker att min lillebror är duktig ändå!
Imorgon har vi nog bestämt oss för att tillbringa större delen av dagen för att se hockey och på onsdag innan vi åker hem ska vi till universeum:)
Läääängtar dessutom till den 1a april, men varför kan jag inte berätta ännu det får ni vänta och se! :D
Nu ska jag se klart Jvm och sen sova, inte blir det någon sovmorgon imorgon inte! Här fångar vi dagen:)
PUSS




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR