8 januari 2011

Spamalot var jättebra, Johan Glans är så himla härlig tycker jag!
Nu är jag trött, att vara en hårt arbetande kvinna är jobbigt ska jag säga er. Fast måste nog ändå leta fler jobb, för den 1 april åker vi iväg till London i 4 dagar och då behövs det pengar. Det var det jag inte kunde berätta om innan eftersom Fredriks bror och några vänner till hans familj inte visste att vi skulle åka. Men idag har dom fått reda på att vi ska åka så nu kan jag skryta om det. Eller är det något att skryta om egentligen? Jag tycker iallafall att det ska bli super kul eftersom jag aldrig varit i London förut. 
Och förhoppningsvis kommer vi kanske iväg till sälen vecka 8 också, fast det är inget som är säkert ännu. Men jag hade tyckt det var skoj eftersom jag bara åkt skidor en gång, i Vallåsen och enligt mina skidåkande vänner så räknas inte det:( Men det får vi se hur det blir med den saken! Jag hoppas, hoppas, hoppas.
Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner i sängen. Hoppas på att jag inte får någon kräksjuka bara, har man passat barn hela dagen så är man i riskzonen kanske! :(
Sov gott!
Snutteplutten spänner sig i bakgrunden, men då är allt som vanligt! ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR