9 januari 2011

Godkväll!
Visst är det väl härligt med söndagar? Det är liksom en sådan dag då man verkligen inte behöver göra något. Jag är däremot ganska dålig på att inte göra någonting så jag har både hunnit med att slinga svärmor och varit med och tittat på lillebrors match. Låter inte som att jag gjort speciellt mycket, men båda sakerna tar faktiskt ganska lång tid. Nu har jag precis ätit varma mackor med familjen och när jag satte mig ner framför datorn för att se om det var någon bra film på tv så visade det sig att där var två stycken jag aldrig tittat på som verkade bra. Detta resulterade i att jag inte kunde bestämma mig vilken film jag ska se på och därför blev jag kvar här. Sitter ändå bara och väntar på att F ska ringa så att jag kan köra och hämta honom och då känns det ändå meningslöst att börja se en film som jag sen ändå missar en massa i. Tror faktiskt att jag går och sätter igång ett avsnitt desperate housewives som jag kan pausa när jag kör och hämtar F.  

Sov gott!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR