Genom regn och sol är jag din

Imorgon ska jag på min första golflektion, det tycker jag ska bli skoj. Nu ska jag bli golfproffs, tror att jag kan klara av det faktiskt! eller inte?! Vi får väl se hur det går. 
Idag har jag fått lite slingor av Sara idag på salongen så nu har jag inte längre någon utväxt vilket är skönt. Känns som att det rullar på bra på salongen nu och det är också skönt för jag vill verkligen ha att göra, det finns inget som är värre än att bara sitta på salongen och göra av med en massa dötid.
Haha, just det. Jag tvättade ju bilen igår, men när jag kom hem med den idag så tyckte inte pappa att den var godkäns så han körde upp och tvättade den en gång till så att det blev ren. Taskigt, jag som tyckte att jag hade gjort den så fin.....




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR