artondemars

Malin skickade ett sms och tyckte jag skulle uppdatera lite, det är väl bästa att lyda henne! ;)
Veckan har gått som ett skott, jag har jobbat, tränat, jobbat lite till och tagit emot mitt gesäll. Såklart har jag hunnit med mitt älskade hjärta också! 
Tog som sagt emot mitt gesäll i onsdags så nu ska det fixas en ram till det och sen ska jag sätta upp det på jobb brevid de andra gesällen! 
Är precis hemkommen från jobb, har handlat mat på Willys också så nu håller F på att laga god fredagsmiddag. Det blir lövbiff med rundapotatisar så det ska bli riktigt gott. Resten av kvällen ska vi bara mysa, äta godis och bara vara. Imorgon har jag en del att göra, jag ska träna, sola, fixa till mimmis present, jobba och tillslut fira mimmi som fyller 20 år på söndag. Ska blir riktigt kul faktiskt!
Ne, nu ska jag se om maten börjar bli klar för min mage kurrar ihjäl!
PUSS

Fem glada frisör gesäller, en florist och en mästare!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR