Är det jobbigt att tiden går och man blir äldre, eller kul att vara med?

Jag är inne i en Lasse period, igen... Jag är nog inne i den perioden i stort sett alltid. Jag älskar Lars Winnerbäck helt enkelt! Var precis inne på hemsidan och såg att han kommer till malmö i september, får se om där är biljetter kvar. Han är magisk.

Idag har det varit ett underbart väder, jag har stått i shorts på bäckadagen och gjort flätor. Innan des var jag på salongen och gjorde baluppsättning. Allt närmar sig, student, sommar och kanske lite ledighet. Det hade inte suttit fel med en veckas semester någonstans där det är varmt och där jag kan bli brun.
Ni får bilder på mina två nya bikinisar och min nya klocka, jag är duktig på att handla. Jag borde sluta vara så duktig på det och spara mina pengar. Men jag brukar tänka att jag ska passa på att handla medans jag bor hemma och då brukar jag kunna få med mig ett och annat.
Ps. Maten igår var supergod, ni måste ut och äta på dalabadet. Eric är super duktig!!! :)
Två bikiniöverdelar från HM och en klocka från guldfynd

Anonym

Fin klocka! Vad kostade den? :)

Amanda

Tack, jag gillar den starkt! Klockan kostade 98 kronor om jag inte har helt fel för mig!:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR