10 april 2012

Tiden går och jag och F har snart bott i vår lägenhet i två hela veckor! Det känns faktiskt riktigt bra och vi börjar komma ganska så bra till rätta här. Påskhelgen har vi tillbringat tillsammans med våra familjer och vi har även hunnit med ett barndop, jag har njutit varje sekund av att vara ledig en hel helg då det inte har hänt på evigheter. Just nu ligger F och snarkar sidan om mig, jag själv är inte ett dugg trött så ligger därför och spelar rumble på iphonen. Jag borde bär egentligen sova då klockan är ställd på 08.00 imorgon bitti, funktionell träning står på schemat för det kan man ju inte missa när man inte börjar jobba förrän 12 en onsdag!
Nej, nu bra jag skriver och skriver. Får väl försöka att somna så jag orkar med träningen imorgon.
Vi hörs!
P&K





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR