23 april 2012

Har prefekts krupit ner i sängen efter en ledig dag som inte varit så ledig. Började med att träffa min revisor i morse för att sedan fortsätta till banken och slutligen ner till salongen för att göra hårförlängning på min fina kusin, det tog 4 timmar med en mysig lunchpaus på harmony och resultatet blev riktigt bra! Fortsatte sedan upp till gymmet och tränade 40 minuter kondition och 30 minuter cx30. Kvällen har jag tillbringat med mitt hjärta här hemma framför tvn:)
Nu tänkte jag läsa igenom lite bloggar och sedan nanna för klockan ringer 8.00 imorgon så att jag kan cykla upp till gymmet för ett morgonpass där!

Sov gott!


Malle

Du är så duktig som tränar. Kan du inte smitta av dig lite till mig med? ;)<3

Amme

när du är frisk så ska jag tvinga med dig! ;D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR