31 AUGUSTI 2012

Hej!

Ligger i sängen och ska snart ta tag i tvätten och cykla iväg och träna, slutade jobba ganska tidigt idag då jag har en del saker att fixa och lite jobb på oasen inför måndagens funkykidzstart som också måste göras. Just för tillfället är jag helt utan ork och förstår inte hur jag ska orka träna men det blir förmodligen bättre när jag kommer upp till gymmet. 
Ikväll är jag helt ensam då F ska på fest på sitt jobb så jag hoppas att min kära familj kommer hit och håller mig lite sällskap så jag slipper vara ensam. 
Imorgon blir det lite jobb och fix inför söndag då F ska ha släktkalas och imorgonkväll ska jag hjälpa mallan att flytta till hennes nya lägenhet. 
 
Nu kallar både tvätt och gym på mig!
 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR