12 december 2012

12/12-12
Min morgon började precis som vanligt på gymmet, trots träningsvärk i större delen av kroppen så kom jag ur sängen och körde ett konditionspass. Började jobba klockan 12 och har sedan haft fullt upp, eller ja jag hann snabbt få slingor dragna innan det var dags att kamma ut en läggning. Så nu är jag nyslingad och topparna något friskare än innan. Finns nog ingen som längtar mer till måndag än mig. 
Nu sitter jag bänkad i soffan framför greys och äter en lussekatt.
Förresten, imorgon och en vecka framöver ska jag skriva ner allt jag äter och sedan lämna det Michael som är kostrådgivare och personligtränare på gymmet. Tränar ju ganska mycket men det ger inte det resultatet jag vill, förmodligen för att jag äter helt fel. Får se om jag kanske gör en sammanfattning här också. 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR