11 februari 2012

Sitter i soffan, myser och tittar på melodifestivalen tillsammans med lillebror. F körde en runda hem till Freddie för att spela fifa medans jag fick stanna hemma och träna det sista på mina danser, känns som dom sitter nu men får nog gå igenom dom en gång till imorgon innan barnen kommer. 
Efter att jag jobbat idag hämtade F upp mig på jobb och vi körde in till malmö för att kolla soffor, och vi tror att vi har hittat en soffa vi båda tycker om. Soffan har vi hela tiden varit överens om vad vi ska ha för en men resten är inte riktigt överenskommit ännu, eller idag kom vi nog överens till sist. Jag och F har båda väldigt starka viljor och inte helt samma smak så vi försöker mötas på mitten någonstans. Det kommer bli bra till slut, det vet jag!
Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter gosa in mig i morgonrock och en varm filt och se om där går någon bra film på tv!
PUSS




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR