1 januari 2012

Vi har påbörjat ett nytt år, igen. Jag kan inte förstå hur ett år kunde gå så fort, jag har varit på salongen i över ett år, till och med 13 månader. Helt sjukt!
Nyårsafton firade vi hemma hos Andreas tillsammans med honom och Olivia vilket var mycket trevligt, vi åt gott, drack gott och fick oss en hel del skratt! Vid tolvslaget var vi nere på torget, och dit ska jag aldrig gå igen på nyårsafton, jag är livrädd för raketer och det blev inte bättre av en massa fulla ungdomar smäller på alla håll! Jag fick iallfall pussat min prins på 12 slaget och det är huvudsaken! 
Vid halv 1 gick vi tillbaka hem till Andreas igen och vid 2 begav vi oss faktiskt hemåt. Vaknade tjugo över 12 idag, vet inte när jag sov så länge sist, men det var skönt ska jag säga. Resten av dagen har vi inte gjort ett dugg och det har varit så himla skönt!
Imorgon ska jag upp i tid och komma iväg upp till gymmet, måste komma igång igen december månad var jag så dålig på att träna och det märks på min kropp också, nu får det bli ordning på torpet igen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR