18 november 2012

Hej!
Det har varit en lång och rolig dag. Började jobba på oasen halv 10 i morse och hade först två grupper med 2-3 åringar som hade sin avslutning där de visade upp för sina familjer vad de lärt sig. Fortsatte sedan med två grupper 6-8 åringar för att finslipa deras uppvisningsdanser till uppvisningen nästa söndag. Cyklade direkt ner till salongen när jag slutade halv 1 och gjorde vid min faster, mamma och pappa. Kom hem vid 3 vilade på soffan till 5 och gjorde sedan vid mig för kvällen. Den har jag tillbringat ute hos min fina vän Hanna som ska åka iväg och säsonga över vintern. Det blev en super trevlig kväll med en massa fina tjejer!
Nu har jag nästan precis krupit ner sidan om en sovande F, det är väl snart dags för mig att släcka också!
Sov gott





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR