27 april 2013

Det har varit intensiva dagar på salongen, jag har jobbat från morgon till kväll och när jag kommit hem har jag varit helt slut. Verkligen kul, det är så det ska vara!
Igårkväll åkte vi till Bunkeflo för att fira att Fs moster fyller 50 och det blev en trevlig kväll med en massa god mat. Vid 11 var vi hemma och gick direkt och la oss.
Imorse ringde klockan 8 och jag gick upp och åt frukost för att sedan cykla upp till gymmet och dansa. De minsta barnen hade avslutning idag och de stora barnen dansade för sista gången denna terminen innan det är dags för deras uppvisning. Kommer kännas konstigt att inte träffa de små sötnosarna på hela sommaren. Cyklade hem, duschade och slängde i mig lunch för att sedan jobba några timmar på salongen.
Vid 5 hämtade mamma och pappa upp mig och vi körde in en sväng till emporia där jag fick lämnat min älskade vinterjacka som tyvärr spruckit i sömmarna, får se om dom lagar den eller om jag får en ny jacka till hösten istället.
När jag kom hem hade F gjort mat och resten av kvällen har vi bara myst i soffan, jag och min älskade sambo. Nu sover han gott sidan om mig och jag tänkte faktisk också släcka och sova.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR