1 december 2013

Första advent

Och så var vi inne i den mysigaste månaden på hela året. När hösten varit grå, ruskig och jobbig blir allt så mycket bättre när man sätter upp stjärnorna i fönsterna och ser alla som pyntat i sina hus. Jag vet inte, men julen är speciell på många sätt, dessutom tycker jag att allt luktar mycket godare i december, konstigt va? 
Igår tog vi fram alla de saker som jag vill ha upp till advent och jag fick även gjort en adventsljusstake som blev hur fin som helst. 
Idag började vi med en mysfrukost framför vinterstudion innan det var dags för mig att cykla till gymmet och för F att åka till ishallen. Jag körde ett ryggpass tillsammans med J innan jag hoppade in i duschen och cyklade upp till ishallen för att se trelleborgs match. Tyvärr blev det ännu en tråkig förlust och jag fick med mig en sur och besviken F hem. Nu har han iallafall mjuknat lite och sitter och myser med mig i soffan.
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR