12 februari 2013

Min dag har mestadels bestått av jobb, började 10 och slutade 5 på salongen. Hade nästan bestämt mig för att hoppa träningen då jag tyckte det gjorde lite ont i halsen. Fick dock cykla upp dit ändå och försöka hitta några papper som jag lyckats göra av med, så himla dumt och jag som alltid är så noggran med mina papper. Hoppas att jag kan lösa det imorgon förmiddag. När jag ändå var på gymmer kunde jag ju lika gärna träna så det blev 30 minuters pw innan jag cyklade hem. 
Nu är det fotboll på tv, vilket jag inte direkt uppskattar men för Fs skull så låter jag den vara igång. Det är ju ändå Zlatan som spelar. 
Ska försöka komma i säng i rimlig tid idag så vi kan komma upp till gymmet imorgon. Jag har som sagt en del att göra.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR