2 januari 2013

Jag är helt fel på dagarna, idag känns det verkligen som måndag igen, kan vara för att jag varit ledig idag också. Tänkte att jag skulle mjukstarta här i januari, jobbar torsdag och fredag denna veckan och som vanligt nästa vecka för att sedan åka på semester. Det ska bli så kul att komma ner till Österrike (även om det är jobbigt att åka ifrån F). 
Jag började iallafall min dag med 45 minuters cardio på gymmet vilket inte var helt smärtfritt. Mina ben värker fortfarande efter passet i måndags. Har sedan varit i Malmö tillsammans med lillebror och pappi och för en stund sedan kom jag hem och åt tillsammans med F innan han skulle bege sig till träningen.
Imorgon är det som sagt jobb som gäller igen, börjar 10 men har bestämt med Malin att vi ska köra ett IW-pass innan jobb. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR