23 januari 2013

Hej!
Känns som jag har massor att göra för tillfället, en veckas semester var tydligen inte bra då man har 1000 saker att göra när man kommer hem. Super skoj är det iallafall att jag har fullt upp på salongen, har inte en tid kvar denna veckan vilket är skoj! Dock är det en massa annat som ska hinnas med också. Jag har ju ansvar för Funkykidz på Oasen och vecka 6 är det terminstart. Det betyder att jag har en massa mail att svara på och barn att skriva in, barnkalas bokas nästan hela tiden och jag har knappt börjat öva på mina danser. Känner att det är dags att ta tag i det ordentligt nu. Just det, jag måste beställa rekvisita till passen också (notis till mig själv.). 
Mif är igång på tvn och F är och tränar så här sitter jag och jobbar samtidigt som jag ser hockey, ska snart lägga bort datorn för idag och bara gosa i soffan innan det är dags att sova. 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR